UAB „KMT“ dabartinės veiklos pardavimų didinimas esamose ir naujose rinkose.
Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo
Projekto vykdymo pradžia – 2019 03 05
Projekto vykdymo pabaiga – 2022 08 02
Norint paspartinti įmonės augimą ir padidinti eksporto apimtis, įmonė ketina pasinaudoti „NAUJOS GALIMYBĖS LT“ finansavimo priemone ir sudalyvauti tarptautinėse parodose, siekiant susirasti naujų klientų ir išreklamuoti produkciją naujoms rinkoms. Jau nuo 2019 m. įmonė ketina plėsti veiklą į ekonomiškai stiprias šalis.
Sėkmingas projekto įgyvendinimas ženkliai padidintų įmonės eksportą, o tai labai teigiamai atsilieptų įmonės finansiniam stabilumui, kadangi padidėtų eksportuojamų prekių kiekis, taip pat tai paskatintų įmonės konkurencingumą bei žinomumo augimą globalioje rinkoje.
Projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo
Projekto vykdymo pradžia – 2019 09 24
Projekto vykdymo pabaiga – 2023 12 31
Projekto pareiškėjas – UAB „KMT“. Įmonė įkurta 2004 m. Pagrindinės veiklos sritys: įvairios paskirties bei įvairių matmenų kėbulų, priekabų, gamyba, prekyba. Ilgalaikis ir kryptingas UAB „KMT“ darbas lėmė pareiškėjo įsitraukimą į konkurencinę bendros Europos rinkos aplinką, siekiant padidinti įmonės pajamas ir tarptautiškumą. Jau nuo 2020 m. įmonė ketina plėsti veiklą į ekonomiškai stiprias šalis tačiau susiduria su didelių sertifikavimo kaštų problema. Dėl didelės sertifikavimo kainos, pareiškėjas neturi galimybės savo lėšomis sertifikuoti gaminamų sunkiasvorių priekabų.
Eksporto (gaminio saugumo) sertifikatas leistų ne tik pradėti sunkiasvorių priekabų eksportą į pareiškėjui jau pažįstamas rinkas bei leistų pradėti auginti eksporto apimtis į naujas , Lietuvos valstybei strategiškai svarbias rinkas.Norint paspartinti įmonės augimą ir padidinti eksporto apimtis, įmonė ketina pasinaudoti „Expo sertifikatas LT“ finansavimo priemone. Sėkmingas projekto įgyvendinimas ženkliai padidintų įmonės eksportą, o tai labai teigiamai atsilieptų įmonės finansiniam stabilumui, kadangi padidėtų eksportuojamų prekių kiekis, taip pat tai paskatintų įmonės tarptautiškumą bei žinomumo augimą globalioje rinkoje.